Uj uj!

Ja hej igen då bloggen, har precis vaknat en sväng och tänkte uppdatera er om vad som händer.

Jag och min matte har varit ute till vattentornet idag, Fick göra massa övningar och min matte tyckte jag var jätte duktig. Hon filmade och tog även massa kort från mig, känner mig som värsta famous doggen ju :D
Men jag bara njuter, är man bäst så är man..
Efter de så har jag bara sovit, för usch vad jag vart trött efter turen, var borta jäääätte länge och jag saknade "min" soffa sååå mycket.

Min matte säger att jag ska få manikyr imorgon, förstår inte alls det där. igår klippte hon öronen på mig, sa att jag inte kan gå med massa päls som täpper igen, för jag hade tydligen svamp i öronen förut och måste "lufta" hörselgångarna. fattar nada, kan jag inte bara få vara som jag är född? Helt perfekt ^^

Jaja men alla säger ju att jag är såååå söt och alla ska klappa på mig så hon vet nog kanske vad hon pratar om.

Jaja nu orkar jag inte skriva mer, ska go och kolla om jag har fått mat... Natti natti alla hundar och även nu människor. Och en extra puss till min söta flickvän Diva <3

Kommentarer
Postat av: Joyce

Lufta hörselgångarna?? Näääe?? Snorungen försöker kladda ner mina så välluftade öron med massage... Hon RYCKER även loss pälsen på hela kroppen på mig ynk.

2011-02-11 @ 12:13:25
URL: http://shoutofjoyce.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0